Resultatene taler for seg, så ta en titt på oversikten over HL-resultater, for full oversikt.

Men siden søndagens slalåmresultater utmerker seg, må det nevnes at Oskar Zimmer tok sølvet med sin delte 2. plass i gutteklassen, tett fulgt av Henrik Knudsen som kjørte seg opp utrolig mange plasser, helt til en 13. plass, fra 28. plass, – og med Eirik´s to solide omganger havnet 3 av guttene innenfor de 16 beste!!! Martin Kollandsrud ble 39. av 90 gutter, og Thomas falt – desverre.

Av jentene ble det Ragnhild Steinnes Norby som traff skikkelig med en gnistrende 2. omgang, helt opp til en 10. plass. Det gjorde susen på en dag der Aurora Telje ikke traff, men likevel blir 22., tett fulgt av Helene Larsen på 27. plass, og Ingvild Moen på 37. plass av 91 jenter.

Ja, vi er en slalåmklubb, som navnet på klubben forteller!

Det må nevnes at Oslo Skikrets hvor klubben hører hjemme dominerte årets Hovedlandsmesterskap, NM for u16!