Priser IRS

U16: kr.15.300,- pr. sesong

U14: kr.11.500,- pr. sesong

U12: kr.  7.800,- pr.sesong

U10: kr.  4.500,- pr.sesong (Vinter: jan-påske kr.3.000,-)

NYBEGYNNER: kr. 2.000,-  spesialpris første år. Flyttes man opp til rekrutt eller U10 i løpet av vinteren slipper man å betale noe ekstra.

REKRUTT: kr. 2.000,-  spesialpris første år. Flyttes man opp til U10 i løpet av vinteren slipper man å betale noe ekstra.

MEDLEMSKONTINGENT

Barn under 16 år: 300kr per år

Familie: 600kr per år

NB! Barn under 16 år har ikke stemmerett. For stemmerett må derfor foreldre være medlem i klubben.

Innmelding i IRS

Ønsker du å melde deg inn i Ingierkollen Rustad Slalomklubb så gjør du dette ved å benytte deg av Norges Idrettsforbund sin nettportal MIN IDRETT – Når du melder deg inn via MinIdrett blir du automatisk registrert i klubben og du vil få en faktura tilsendt til din epostadresse for innbetaling av medlemsavgift.

Fordelen med MinIdrett er at du får samlet alle dine medlemskap og engasjement i idrettsnorge i en portal. Her kan du også håndtere personopplysninger og melde deg på svært mange skirenn som står i terminlisten til Norges Skiforbund.

Slik melder du deg inn:

1. Gå til minidrett.nif.no

2. Logg inn med ditt brukernavn og passord eller registrer deg som ny bruker og følg instruksen.

3. Klikk på medlemsskap i menyen og så på linken Finn ny klubb

4. Søk Ingierkollen og velg Ingierkollen/Rustad Slalomkl. listen. (se vedleggsbildet)

5. På høyre side får du da opp informasjon om klubben og en knapp som heter Send Søknad.

6. Kryss av for Ski og Alpint eller Freestyle og trykk på «Send Søknad»

: SE ILLUSTRASJON I VEDLEGG (MIN IDRETT)Tips!
Knytt resten av familien sammen, slik at du logger deg på med din egen bruker når du melder
dine barn eller deg selv på ulike arrangement.

Innmelding i IRS
Velkomstbrev til nye foreldre IRS